Rehab

imorse va botten nådd tror jag.
Huvudvärken va värre än vanligt (o då har jag ändå
haft konstant huvudvärk i en månad nu) o jag hade feber.
Jag stannade i sängen hela förmiddan, fick skippa rep..
o sen insåg jag bara att.. nae, jag åker till mina föräldrar.
Jag orkar inte längre, ta mig härifrån!
sagt o gjort. Åkte in till byn o hämtade ut mitt HM paket,
vilket gjorde mig lite friskare för allt passade, tjoho!!
o sen paxade jag en plats i Fias bil som skulle gå mot Uppsala
runt 4 på eftermiddan. Packade en liten väska o åkte hem.
Signe Tony o Fia fortsatte mot Uppsala, o jag hoppade ur bilen
i Enköping. Pappa hämtade upp o jag lämnade in glasögona o
fick nya bågar, tjoho!

nu har jag njutit av pappas berömda varma choklad. Ätit mammas
underbara pannkakor och försökt att koppla av. Vilket inte gått.
Stress är hemskt. O de är inget man bara släpper taget om..
jag vet inte ens hur man gör. Men när man har permanent huvudvärk
börjar man inse att allt kanske inte är så bra på insidan.. suck..
JAG HAR INTE TID O TA HAND OM MIG SJÄLV!..okej?

imorn ska jag verkligen bara ta de lugnt, göra min teoriläxa,
försöka mig på min sångläxa. o sova. för de va länge sen nu.

o ta tag i mitt o signes projekt, Skivbolaget. Tjoho!
på lörda ska de jobbas, o på sönda ska jag ta tåget till Örebro
och hoppa in i en buss me kära vänner från skolan för att åka till
Vara o gå på jazzkonsert. ska bli skitkul!

gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag älskar och SAKNAR dig honey <3

2010-01-30 @ 21:36:25
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch vad trist med huvudvärk, I hate! Fick en dundrande sådan inatt så jag tillslut kräktes av det.. blä. Krya på dig nu och TA HAND OM DIG SJÄLV för det vill vi att du ska göra : ) Kram & puss, love! ♥

2010-01-31 @ 20:19:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: mia

tack mina sötisar, älskar er två!!<3<3

2010-02-01 @ 20:44:16
URL: http://justmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0