Kärlek till mina kvinnor

Att så här på Internationella Kvinnodagen få ett grattis av någon känns ju inte helt rätt. 
Grattis till vad? Att jag är kvinna? Att jag har en dag som är bara min och alla andra kvinnors? Nä tack. Men att istället ta denna dag och vända den till en hyllning. 
Inte ett grattis, men ett tack. Det!

Tack till min underbara modiga mamma Maggan, som uppfostrat mig till den självständiga kvinna jag är idag.  Du är en inspiration mamma, en fighter och en underbar person! Tack för att du är min mamma ❤️ 
(null)

Tack till min finaste farmor Karin, som tittar ner på mig från himlen. Du om någon har varit en förebild. En stark kvinna reder sig själv, verkligen! Att gå sin egen väg, och ta vara på vad livet erbjuder. Att aldrig nöja sig, utan istället forma det liv man har fått till det liv man ville ha. Tack för att du format mig! ❤️
(null)

Tack också till mina underbara tjejkompisar, som kantat min väg med visdomsord och kärlek. Ni är värda en kram allihop! 
Tack också till min guddotter Medina, som visar varje dag att en ny generation tjejer kommer inta världen. Orädda, nyfikna, kaxiga och redo! 
Du är modigast i mina ögon, och kommer äga alla dina beslut i livet, det vet jag! ❤️ tack för att jag får vara en av dina förebilder ❤️
(null)

Sist men inte minst, faktiskt tack till Patrik. 
Min underbara älskade sambo, pojkvän och bästa vän. Du som visar mig att varje dag är en kvinnodag, genom att aldrig göra skillnad eller stå ivägen för diskussioner och livsfrågor. Tack för att du är med mig på mitt erövringståg genom livet, mitt i en efterlängtad MeToo rörelse. Tack för din kärlek. Jag älskar dig till månen och tillbaka ❤️ 
(null)

Sammanfattningsvis: TACK ❤️
Kom ihåg att tacka, älska & kramas mer! 
Puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0