Friluft, mindre utslag & kick-off

Söndagskväll. De bästa och värsta kvällarna i veckan tror jag bestämt. 
Bästa för att man får mysa i soffan precis så mycket man vill, men den jag tycker bäst om. 
Värsta för att man vet att helgen nästan är över och att det är en hel vecka kvar till nästa söndagsmys. 
Slutsats: mer mys under vardagskvällarna! 

Till all goa’ som hört av sig och funderat: jag mår så mycket bättre! 
Utslagen är på väg tillbaka, klådan är bättre. Jag tar ingen allergimedicin längre. Och jag ser inte ut som en flugsvamp längre. 
Kan säkert vara placebo-effekt, men jag tror att mycket beror på att Erika hörde av sig med tips på en bra salva och skrubb. Det har varit guld värt! Tack för hjälpen hjärtat ❤️ 

Men jag tar detta som en varning. Att jag måste bromsa. Få kontroll över stressen och ta tag i mitt välmående. Vilket jag gjort. Jag kommer jobba hemifrån någon gång i veckan, jobba lite kortare dagar och fokusera på att göra sånt jag tycker om. 
Patrik är en klippa. Alltså en guldklimp. Fasiken vilket tålamod han har med mig just nu när min energi tar slut väldgt fort om dagarna. Det känns att jag blir tröttare snabbare än vanligt och mitt humör kan växla otroligt fort. Det är svårt för mig men ännu svårare för Patrik. Han är värd ett pris efter detta. 

Fin helg! 
Kick-off i fredags för mitt nya härliga team på DW. Jag hade styrt upp det så att vi gick till Escape Room först och fick samarbeta och lösa problem ihop. Efter det gick vi till Bastards Burgers o åt. Och sen blev det drinkar på Plock och Frenchi innan jag lämnade gänget och åkte hem. Underbar kväll och jag är så glad för att få vara teamleader över detta fantastiska gäng!! 
(null)

Igår blev det zumba! Superkul att få dansa och svettas en timme! Sen blev det en promenad hem till Bresse och en lugn dag/kväll hemma. 
Idag packade vi ryggsäcken med frukt, kaffe och hemmagjorda energibars. Oså begav vi oss ut i solen. Vi började gå runt 9.40 och va hemma runt 12.30. Så lång och underbar promenad! Med fikapaus i solen och kisspaus i skogen. Härliga söndag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Lite tårta på eftermiddagen gjorde dagen perfekt, Grattis igen Elisabeth! 

Och Grattis Älskade Pappa som fyllde år i torsdags. Jag längtar efter att få fira dig! 

Dags att samla energi för en ny vecka. 
Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Josefine på jobbet

Åh ni verkar ha haft så roligt! Kul att se 😍 Riktigt mysigt med en natursöndag älskar sånt ! Balsam mot stress ⭐️

2018-02-07 @ 01:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0