Vart tar tiden vägen?!

Swosh säger det bara!!

Skriver på examensarbete, arbetar för att få igång en web-shop, övar med Återsken inför kommande showen VoulezVous (kommer bli amazing, köp biljetter!!) 
Samtidigt lever jag världens bästa samboliv med världens bästa Patrik, umgås med fina vänner och tiden bara SWOSH!

Ska jag vara ärlig så är jag lite orolig för det här med examensarbetet. Tänk om man inte får ihop det?! Får lite panik, samtidigt som jag känner att jag ändå borde vara på rätt väg, och alltså inte då på fel väg.
Men det är så mycket man ska ta hänsyn till! Och språket i en rapport! 
Jag gillar ju att skriva flytande, berättande. Inte teoretiskt rätt, med paragrafrar och annat fnurr. Tokig blir jag när jag tänker på att jag kanske har använt fel "språk". 
Men det är ju bara att helt enkelt sätta sig ner, vara självkritisk och samtidigt kanske bolla med någon? 
Svårt att veta exakt vad man ska fokusera på, känner jag... 

Men men. Annars så är ju allt bara toppen.
Här spånas scenkläder, det sys, övas stämmor och säljs biljetter. 
Imorse (alldeles för tidigt) sjöng&minglade vi på Godmorgon Enköping med andra morgonpigga företagare. Kul! Men tidigt! När jag stod och lockade håret 04.45 imorse undrade jag verkligen vafan jag höll på med. Men allt var värt det :) 

Nej hörni. Som sagt, varit uppe sen 04.30, dags att sova kanske. 
Ska ta tag i examensarbetespaniken imorn. 
Puss & Gonatt på er!

(Som sagt, Återsken. Biljetter? Kontakta mig, eller gå in på www.atersken.com) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0