Ojojoj

Här skrivs inte mycket. 

Ledsen för det, men livet rör på sig och mina tankar får utlopp på andra platser.
Men jag mår bra. 
Förutom lite tankar om kroppen och träning, men det är nog mest avsaknandet av gymmet som skapar de tankarna. Och det kommer ändras när jag får ett jobb.

Rapport då:
Ska på jobbintervju på onsdag, det ska bli kul! Även om det kanske inte leder någonstans så är det alltid nyttigt.
Examensfesten förra helgen var toklyckad och det verkar som om alla haft kul.
Mammas 70års fest igår var också lyckad, många glada släktingar och god mat.

Och självklart, veckan i Borås, den absolut sista veckan i Borås var underbart fin.
Väldigt jobbig med redovisningar och opponeringar, men fin för att hela veckan blev som en lång avslutning.
Jag bodde på vandrarhem med Anny, Hanna, Siri och Ylva. Så mysigt med frukostar, nudelmiddagar och pusselkvällar. 
Vi firade ordentligt med picnic och en sista utekväll på X&Y. 
Som tur är vet jag ju att träffar tjejerna igen, vi kommer se till att vi ses helt enkelt. 

Livet i Bredsand rullar på, vi försöker hålla liv i våra planterade djungelgurkor ocj njuter av sommaren. Härliga liv! 

Nu ska vi kolla på film.
Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0