Praktik o sådära

Oj va dagarna springer på.
Fast ändå inte.
Vecka nr2 på Röhnisch är nästan slut.
Det är kul! Absolut. Men dagarna är långa, energin är lite svårfunnen ibland och själva arbetet just nu ger mig inte så mycket.
Men nästa vecka är det dags för nästa steg i produktionen. Så då händer det nog lite nytt. Förhoppningsvis.

Igår kväll hängde jag med Signe.
Finaste Signe. Spelar ingen roll att vi ses i snitt 1-2ggr per år. Allt är precis som vanligt när vi gört. Det är vänskap på riktigt på nått vis. Och det gör mig glad.
Vi va ut o käkade på Banana, sen tog vi ett glas vin på Grannen. Men det blev ändå rätt tidigt i säng. Tidigt upp idag :)

I helgen som va firades Patrik med dunder & brak! Massvis med folk i hans lägenhet. Goda smörgåstårtor och många skratt.
Sen hann jag även med att kramas med fina vännerna på lördagskvällen.
OCH jag bakade en tårta. Som tyvärr blev för söt, MEN den va fin o titta på.

I helgen som kommer blir det lite häng i Uppsala, lite Återskenfest och mycket sömn.
På väg hem på tåget nu.
Magen har gjort brutalt ont hela dagen. Skulle ha gått på konsert ikväll i Enköping men jag får tyvärr skippa den. Måste hem o vila känner jag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0