Dags!

För ett inlägg!

Full fart. Sommaren är här!
Och med den en massa planer o äventyr o sjukt mycket i skolan!
Men jag har ändå hunnit med mycket fina äventyr med mina fina vänner.
2 helger i Borås, med utgång, skratt, öl o uteserveringar. Mysmysmys! 

Hade även nu i helgen besök av Patrik.
Han hängde med mig, Anny o Hanna ute i solen, vi va ut o käkade, promenerade i solen, satt på uteservering och njöt av öl. 

Livet är gött.
Soligt o skönt!
Mamma och jag åker till Köpenhamn på torsdag förmidda och blir borta till lördag. Ska bli himla fint! 

Mitt i allt plugg så känner jag mig ändå lugn, hinner med träning och piano.
Ser fram emot sommarens alla planer och äventyr! Längtar :) 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0