Packad, goa gummor & äventyr

Alltså väskan.
Är packad. 
Inte jag.
Det bli ju hemfärd till Enköping på fredagkväll. För att Ajnex ska på äventyr på lördag till Brunnsparken, Örebro!
FÖR ATT Sannex släpper ny skiva och vi ska bistå med lite smått o gott; fylla på snacks/dricka, plasta av skivor, se trevliga ut och dansa :) 
Ska bli fint med ett Ajnex-äventyr igen, va ett tag sen :) 
Det blir dock hemfärd från Örebro för mig samma kväll, de andra 4 sover kvar.
Jag ska ju få gå på ett fint dop på söndag, för min fina gudson Lucas 
Jag ska dessutom få sjunga för honom och resten av familjen. Så fint att få göra det :) och SOM jag längtar efter min lillgroda Medina! Jisses! Ja Emelie mä förstås, men vi kan ju iallafall höras lite om dagarna ;) 
Sen blir det en lugn söndagkväll. 
Pappa fyller år på måndag så jag håller mig kvar hemma till måndag eftermidda, innan det blir tågresa hem till Borås.

En fin filmvisning ikväll, med tjejorna.
Så glad o tacksam för att jag kommit in i det här fina gänget, eller för att vi har blivit ett sånt fint gäng. 
Vi är ju så olika på nått sätt allihop, men ändå lika.. O funkar väldigt bra ihop :) 

Filmen va också grymt bra!
Eller dokumentär mer kanske, om några äldre underbara damer/tanter i sina bästa år, 65 - 95 ;) och deras modeintresse, sätt att klä sig och åsikter. Inspirerande och så fint!
"Advanced Style" SE DEN! 
Om du är intresserad av människor och mode :) 

Annars är det faktiskt ganska bra.
Jag vet att jag inte kan förändra situationen vilket gör att jag helt enkelt stängt den dörren, låst och lagt nyckeln på ett bra ställe. Så jag vet vart den är om jag vill låsa upp och kika in igen någondag.
Men just nu funkar total tystnad bäst.
Tråkigt nog.
Dock så är nätterna tuffa, allt kommer väl fram då, i drömmar och orolighet.
Sover knappt.. Och sover jag så sover jag lätt/ryckigt.. 
Men jag ska inte klaga.
Det finns alltid nån som har det sämre, brukar pappa säga.
Jag får vara glad för att dagarna ändå går bra, än så länge, peppar peppar.

Nä, sovdags.
Affärsjuridik imorn, 8.30-16.30.
Heja mig!
Puss o Gonatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0