Torsdagstankar

Precis innan jag stängde av tvn nu så visade svt1 ett kort klipp med barn som skulle börja skolan. De svarade på frågan vad de ville bli när de blev stora.
Det va många framtida poliser,
läkare,brandmän o annat.
När jag va liten ville alla bli hockeyproffs. Eller fotbollsproffs. Eller astrounat. Eller delfinskötare. Eller isprinsessa.
Jag ville bli artist, sångerska.
Eller ja, nått år ville jag också bli isprinsessa, men mest va det artist.
Åh här sitter jag i Borås och pluggar mode. Fast ioförsig så är jag ju musiker också. Hobby-artist. Så jag har inte svikit lilla Mia helt och hållet.

Lediga dagen idag.
Det kommer en till imorgon.
Passade på idag att skriva om/uppdatera mitt CV, kolla lite praktikplatser inför våren och fix med lite annat.
Spenderade 1 1/2 timme på gymmet, och desto fler timmar i soffan ikväll.

Hade fina tjejerna här hos mig igår kväll.
Vi drack x antal flaskor med bubbel och pratade om allt möjligt.

Och mer bubbel blir det väl imorn kväll när det blir drinkkväll hemma hos Steffi.

Puss & Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mer bubbel åt folket 😚

2016-08-18 @ 22:19:08
Postat av: Ida

Jag är glad att jag följt samma spår hela tiden, jag ville bli sångerska, artist, dansare, "konstnär". Kan väl säga att jag fortfarande utövar allt det där! Även om kanske inte i samma utsträckning som man kanske skulle kunna DRÖMMA om, but we're still young huh? ;) <3 PUSS!

Svar: Du är grym, och såklart! There's still time ❤️ puss!!!
Mia

2016-08-19 @ 14:41:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0