Midsommar & Borås

Herrejössea vilken Midsommarhelg!
Massor med kärlek, vänner, lek, bad, mat, skratt, drinkar och kramar.
Underbara dagar blev det.
För det blev verkligen dagar :)
Jag åkte ut till Linda i torsdags. 
Planering o fix. 
O sen va det hipp som happ midsommar! 
Blommor och lockar i håret.
Alla fina kom, och vädret va med oss.
Oså blev det även på lördagen, ingen ville åka hem. Så vi körde en tvådagars. 
Fint!! 



Och sen VET NI VAD?! 
Jag kom in på skolan i Borås!!
Så nu jagas der lägenhet, planeras inför flytt och söks studiemedel.
Helt ofattbart.
Att jag kom in. Av alla sökande.
Men jag kommer sakna vännerna här hemma. Det blir svårt att lämna. 
Bearbetning pågår :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Inte alls ofattbart kära vän, det var för mig ganska självklart att du skulle komma in när du berättade att du sökt. Det ska bli sååå spännande att få följa det här äventyret!
Pusss

Svar: Tack älskade du för dom fina orden 😘
Mia

2015-06-26 @ 23:21:28
URL: http://zooot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0