Gomorron Tisdag!

Kaffe,mango o müsli.
Fin morgon :)
Det känns fint här i "kollektivet".
Kul att vi är 5 st faktiskt!
I söndags hade jag o Anton en heldag.
Åt brunch o drack coctails på Bridge Road :) 

O sen på kvällen blev det bio med hela familjen. Hunger Games. 
Har ju inte sett dom, började med 3an :P
Men den va bra!
Streamade 1an igår. Ska se 2an idag.
Mm bra filmer :)

Igår åkte Linn, Isak, Anton o jag in till CBD o gick på National Gallery of Victoria. Dom har en utställning om Jean Paul Gaultier just nu.
Så mycket häftiga kläder han gjort! 
Haute Couture åt alla håll.






Sen blev det "lunch" på ett italienskt ställe. O igår kväll skämde jag bort familjen med att göra pannkakor :)


Idag blir det lugnt. 
Ikväll ska vi på strippklubb!
Jag, Isak o Anton. 
Och Patrik, en kille som gick gymnasiet samtidigt som mig, vi hittade varandra på sidan "svenskar i Melbourne".
Kul!

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0