Kusinbarn, tjejkväll & tankspridd blondin

Heja och hurra för min fina kusin Linda o hennes Kim som fick en lite dotter imorse :D tankarna går ständigt till er <3

Annars hinner här inte tänkas mycket alls just idag. Tjejkväll i stan, vi kör rabatt på ALLA skor i butiken (utom redan nedsatta varor). Så jag kan lova att det är full rulle. 
Vi springer om varandra, och vi är många. 2 extra från Uppsala har vi plockat in också. Vilket behövs :) 
Tur att vi har kul och humöret är på topp! 

Igår kväll blev det faktiskt en träff på All In med Oskar, Micke, Patrik o Jocke.
Long time no see :)
Musikquiz o kaffe stod på schemat,
eftersom både jag o patrik körde nyktert. Fin kväll, många skratt :)

Jobbar till 9 ikväll. Sen ska jag sova.
10-18 imorn. Sen ska det gymmas.
Västeråstripp med Patrik på lördag. O sen lite andra oplanerade planer.
O på sönda åker jag, mamma o pappa till Ullared :) myspys!!

Jaha nähä, dags att pigga på sig efter lunchen o ge sig ut o i butiken igen.
Puss på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0