Host o Snörvel o Vällingby

Vaknar tokförkyld.
Suck.
Det blir till att knapra Ipren o dricka massa vatten idag då.
Ska kast mig iväg till Vällingby snart.
Med Ingrid, Karin, Jenny o Tessan. 
O när vi sjungit färdigt där så ska jag tralla vidare i garderoben på All In där jag jobbar 21.30-03.00 inatt. 

Fin vecka, lång vecka.
En "mycket-att-göra" vecka.
Men alla julklappar är klara.
Typ.
Väntar på den sista som kommer med posten. Trodde jag skulle ha fått den nu men nä... Hoppas verkligen den kommer på måndag.

Trevligt julbord i torsdas, med Anders, Tessan o Håkan på Klara Hall.
Åt pizza med Emelie igår.
Annars en lugn vecka, kan ju bero på träningsvärken som jag dragits med ;)

Nä nu, hårfix o sen ready to rock Vällingby!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0