öppen balkongdörr

nu smäller de
balkongdörren är öppen, solen kikar in.
jag bestämmer att de är dags nu.
fast de blåser lite kallt. faktiskt.
så riktigt vår är de ju inte, men fint ändå :)

det blev en lugn fredag, hos föräldrarna, spelade
spel med brorsonen, spelade trummor, o åt mat :)
jobbade igår, o sen kom Katta o hämtade mig o Joel.
En underbar tacomiddag hos Kattzor! Innan vi knatade
till Ida för examensfest. O muffins :P
Fina Ville körde ner oss på stan, oså blev de lite
utgång på Pulse, med Emma o Hanna.
Dansade tills svetten rann om mig. På riktigt. Hett!
Underbar kväll. O nu. Underbar frukost i soffan,
under täcket, med mjukisbyxor. Jag tänker
va ledig idag. Så de så.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0