Tjejkväll,packning,AJ,Valborg,TURKIET!

GUD va jag, Ellen o Lina är bra!
Herregud vilken galen tjejkväll de va
på SkoAugust igår, grymt kul att många tjejer
gav sig ut för att utnyttja lite rabatter, äta lite
godis och träffas. Härligt! Men mycke folk, långa
köer i butiken o snabba fötter som sprang hit o dit.
En stegräknare hade varit på plats, tillsammans har vi
nog sprungit ett maraton :P
Humöret hölls på topp, genom sång o dans o glada miner :)
o lite hopp i papperkorgen
(samtidigt som det sjöngs "jag är lyyycklig, ja jag är lyyycklig,
jag är lyyyycklig månda tisda onsda torsda ja jag är..")


Faktiskt så ha jag alldeles precis just nu typ packat klart
till Turkiet. Vi åker ju på månda :D
ska till älsklingen nu idag, alldeles snart, eftersom jag imorn
jobbar på August Johansson i Uppsala.. alltså SkoAugust..
fast..där liksom.. ska bli lite kul att jobba på valborg i just Uppsala :)
Sen hämtar älsklingen mig med picnic när jag slutar vid 3..
oså knatar vi till Ekonomikum o möter folk, typ Jessica :D woho!
Sönda blir lugn, o på månda ÅKER VI :D
längtar!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0