lite konstig, ensam dag

undrar vad jag gjort idag egentligen?
*tänker efter*
nej, inte är de mycke inte...
verkligen slappsönda.
o jag kan ju inte de här me o inte göra
nånting, Egentligen. Oså är de ju just de
jag gjort idag. Ingenting. Så jag känner
mig smått knäpp nu.. rastlös o lat..
Precis pratat me älsklingen. Inspelningen
har gått bra idag. Imorn ska dom börja en
halvtimme senare mot idag, alltså 05.15.
herregud. han kommer vara helt slut på tisda.
Men vad gör man inte för en hollywood film liksom.

saknar honom. de är så sjukt konstigt o vara
ensam i lägenheten.
de är ingen som svarar om jag pratar högt.
...o de brukar de vara...suck..

imorn ska de jobbas.
ska ha hand om klass 5/6or i Skolsta.
Vi ska ha alltmöjligt, sista lektionen blir bild.
de känns kul faktiskt, lite läskigt, men kul :)

nu ska jag plocka ur diskmaskinen o sen ska
jag nog sova faktiskt.. ensam.. suck..
saknar Magnus!!

Puss o Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0