!¤)(#=&%%&#%/Q#=(%(

nej, jag skulle helt enkelt bara ha stannat i sängen idag.
om jag får klaga lite, OM jag får,
så skulle jag vilja använda alla svärord jag
kan komma på o lägga in dom på en lång
lång rad, utan mellanslag, o de skulle sammanfatta
hur jag känner inför förkylning..
för de är vad jag har, en förkylning..
och NEJ de är inte svininfluensan som alla andra verkar
vara så rädda för o förstorar upp som om de vore
nya digerdöden... de här är en vanlig, gammal hederlig
förkylning, men den kan vara nog så irreterande..
FÖR JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!!
O JAG HAR INTE ORK ATT VARA SJUK!!
O JAG HAR INTE ENERGI NOG ATT STRUNTA I ATT
JAG ÄR SJUK O ÖVA ÄNDÅ!
GAH!

o de plus att jag ser har börjat spela jazz på piano
gör ju bara livet till en enda stor underbar soptipp.
jag kan seriöst inte spela piano.. jag ska nog bara, aldrig
mer ens titta på ett piano/flygel/keyboard what so ever..
jag kan ju inte ens ta ett C!.. o jazz.. herregud..
nä.. om jag skulle börja.. studera träd istället?
Trädgårdsmästare har jag hört ska vara lugnt o trevligt,
jag tror de får bli min nästa sattsning..

jag skulle nog inte ens ha gått upp idag..tack!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha!

2009-09-29 @ 23:41:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0