sportlov

jodå de är alldeles sant, jag har sportlov! :D
o de är sååå välbehövligt!!
känner mig helt slut efter allt repande och annat
ståhej som varit i skolan på sistone..
de har hänt en hel del, som jag inte orkar
gå in på här.. men de har varit tufft.. :/

i veckan har de varit massa teater på kvällarna
de har varit teaterfestivalvecka och teaterklassen
har fått visa upp sina egenskriva pjäser..
jag hann se alla utom en, helt o hållet för
att jag medverkade i Claras pjäs, o då missade den
andra som visades den kvällen.. vilket är synd, men
den filmades så jag får se den en annan gång!
de gick iallafall bra.. men de har varit stressigt,
samtidigt som de har varit väldigt kul!!
har hunnit me o repa som en tok också, och har firat
Simon som fyllt 23..

i fredas följde Sandra me hem hit.. hon har sovit här hela
helgen, i lördas jobbade jag.. o sen skjutsade jag henne
på en fest i Örsundsbro, till en vän till henne.. o jag åkte
hem till Ville o kollade på kanske en av de sämsta
filmerna jag nånsinn sett.. sen hämtade jag Sandra igen
o hon sov här till sönda.. igår fyllde farmor 93 år (!) o vi
åkte upp till henne för att äta tårta o träffa släkten..
Sandra fick följa me o vi spelade/sjöng två låtar för
farmors skull.. de blev succé o de va riktigt trevligt!
imorse tog vi tåget till sthlm, o där har vi irrat runt o letat
efter musikaffärer.. de har blivit mycke kaffe o den
sista caffe latten togs tillsammans med Elsa ^^
sen hoppade dom båda på tåget ner till Skåne, o jag
tog tåget hem till enköping.. där jag sprang in o hälsade
på Thor innan jag tog bilen hem..

o nu sitter jag här... helt slut.. i princip redo att sova..
får jag göra de??
hm.. ska försöka hålla mig vaken en stund till.. om de går...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0