gomorron

ja.. de är temat idag också, gomorron..
usch o fy va de tog emot när klockan ringde
första gången tio över 7... snoozade ett antal gånger..
men nu är jag påklädd o redo för dagen..

igår blev verkligen en total katastrof..
en riktig bajsdag från början till slut.
förutom den delen där jag hade Affe på tråden från
Skåne.. den delen är alltid lika underbar.
nej, jag vet verkligen inte vad som händer, vad jag
pysslar me, o definitivt inte om jag vill ha de så här..
ska jag ta upp de?
ska jag bita ihop, rycka upp mig o kämpa på?
de brukar till slut bli så.. att jag tar mig i kragen..
men jag undrar verkligen om de är de jag ska göra
den här gången.. för då finns ju problemet kvar, bara
det att jag bestämmer mig för att ignorera, låta dom hålla
på och inte låta mig störa...
tanken att hoppa av plugget har också dykt upp.. jag vet inte
om det är värt ett år när stämningen är så här.. jag älskar skolan,
älskar lärarna, men jag kanske är mätt på det här..?
de är ju så mycke mer med folkhögskola.. de är ju inte bara skola,
de är ett sätt att vara, ett sätt att leva..
kanske har jag levt de livet klart?
sluta när man är på topp?

plus att jag HATAR myndigheter som sinkar...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gumman, du vet var min dörr är ifall du behöver prata om någonting. jag finns här för dig! kraaam

2009-08-28 @ 13:44:36
Postat av: mia

tack madde!<3

2009-08-28 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0