tisdag

först o främst så är jag superglad och stolt över
maja, som varit på arbetsintervju idag - på ett jobb som
hon faktiskt vill ha! :D.
. very well done!

allt annat rullar på som vanligt tycker jag.. tisdagar
är ju alltid dom långa sångdagarna.. de är ensemble,
av båda slagen, oså vokalensemble o sånglektioner...
oså lite gehör däremellan.. plus att den här veckan är de
väldigt mycke egna rep och fokus på kulturnatten i v-ås
lörda, vilket inte är så konstigt - alla vill ju göra sitt bästa!
men de betyder också en hel del arbete..
de kommer verkligen bli grymt bra, Sandra o jag är väldigt
samspelta o de känns bara.. hur skönt som helst!
allt klaffar, o de låter sjukt bra när vi övar..
kommer ta alla kulturnattare med storm! :D

dock är de lite tungt just nu med alla tankar på Nicke oså..
klart som fan att jag saknar honom!!
skulle nog vara konstigt annars, om allt bara.. poff!
men, jag klarar mig ändå, skönt också att lära sig stå
på egna ben, med mycke stöd från vänner till en början..
men jag är orolig för honom, o tänker mycke på vilket helvete
han måste ha.. hoppas han pallar.. för jag vill höra från honom
nån gång i framtiden.. sen om de blir om ett år eller om två,
de spelar ingen roll
- så länge han mår bra när han hör av sig..

nåja.. sova lite kanske.. borde nog få lite sömn, känner
mig helt tom.. o utsliten.. lite sömn på de här så..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0