Mia - mitt i snöstormen

jupp, de snöar o blåser rejält här hos mig,
gör de de hos er andra också??
jag älskar verkligen snö, o de brukar jag tjata
ganska mycke om, men de är verkligen så..
allt som har med snö o göra, snögubbar, snöänglar,
snölyktor, snöflingor, pulka, skidor, snöbollskrig... allt!
de får allt att se så mycke mjukare ut, som om världen
inte bara är tuff och hård, utan också mjuk o len.. ^^

jag har verkligen haft en "orka-blogga" period.. har inte
skrivit nått på länge ser jag.. o de har hänt en del :)
bara bra saker dock :)
förra helgen va supermysig!! sååå kul att träffa kusinerna
i sthlm igen, va så länge sen o de blir så sällan..
men vi åt på en mysig restaurang och spelade musik o drack
glögg halva natten :) sen på lördan va de upp tidigt, åt en
mysig frukost med Fredrik o Åsa innan jag tog tunnelbanan till
ABF huset på sveavägen.. där sjöng vi så fint så på två ställen,
osen va vi lediga.. Jag, Sandra, Jonathan o David gick till Burger King
på plattan o åt lite lunch, tog ett varv på stan, oså bestämde vi oss
för att vi va klara me storstan, så vi tog bilen hem till mig.
Där blev de en härlig kväll med bastu, varma mackor och
film-nostalgi.. vi såg Gullivers resa, Skönheten & Odjuret samt Hook :)
på söndan tog vi de lugnt, gick en långpromenad i snöfallet, oså blev
de gospelkonsert på kvällen med Återsken.. allt gick bra :)
sen tog vi bilen upp till skolan o va nöjda med helgen :)

Hela veckan kan beskrivas med ett ord.. REP!
my god, jag har suttit i en replokal minst typ 10 timmar
varje dag.. o de luktar allt annat än rosor i dom lokalerna..
men vi har satt låtarna, efter mycke flum, o lite tjaffs så sitter
dom helt okej.. i helgen som va va jag hemma, jobbade
och firade Linn som fyllt 20 :)  en hellyckad kväll med mycke
dans på krogen blev de :) pappa o mamma körde tillbaka
mig till skolan igår, o nu är jag här igen och har idag varit i
replokalen men också i studion, spelat in min och johannas låt :)

på onsda o torsda är de konserter som gäller, här i skinnsberg,
kom gärna o titta. de är kl. 19 båda kvällarna :)
o imorron - för er som är morronpigga- så spelar jag live i P4
Västmanlands radion kl.08.00 på morronen :)
tror att frekvensen är 100.3 eller nått sånt :)


nä nu ska jag gå o repa stämmor på Ullis låt.
Sköt om er!
Puss! 

fina födelsedagsflickan     långpromenad i snön

Kommentarer
Postat av: Jobacker

Hej gumman!

nej har snoar det inte ska du veta men det blaser och kommer nog snart att borja regan!

Inte sa roligt!

Hur ar allt med dig??

skriv ett mail och beratta!!:)

puss puss saknar dig!

Maste ses nar jag kommer hem!

2008-11-28 @ 03:12:53
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0