TisdagsTankar

dagen har gått i hundraåttio, massa folk i butiken
o miljoner nya artiklar som ska märkas o reas ut..
men de gör också att dagen går grymt fort :)
åt en myspys lunch med min lilla Malin idag, på nya
favoriit stället - Mat&Småprat, konstigt att vi klarat av att
byta ställe, vi va ju praktiskt taget ihopväxta med Hörnan
förut, men det stället har verkligen gått ner sig totalt..
så det blev en lunch på nya favostället idag, grymt kul för
det va så länge sen Malin o jag gjorde nått - om man inte
räknar med gymmet för där ses vi ju varje vecka.. men det
blir ju liksom aldirg samma sak..så det va mysigt ^^

fick dessutom ett härligt besök på eftermiddan, Affe med syster
Ida.. blir alltid lika glad över att se den där grabben alltså..
det är nått speciellt över honom, plus att han i mina ögon är
en livs levande ängel, han har nog gjort mer för mig under
de här månaderna än nån annan nånsin gjort <3

pratade dessutom ut ordentligt med Nicke igår, igen.. jag tror
fan att jag slagit nått slags rekord över hur många gånger
vi brutit kontakten, för att en vecka senare ta upp den igen..
ett liv utan NIcke går helt enkelt inte att föreställa sig..
o de är väl inte så konstigt, efter 3 så himla intensiva år..
o allt vi varit med om tillsammans.. skulle absolut räcka som
handling i en sprillans ny roman, eller en triologi...

hur som helst så kom vi fram till att vi måste ses snart, så jag
ska försöka ta ledigt nåra dagar vecka 28, för då hade han lägenheten
för sig själv o jag kunde komma ner..

konstigt nog mår jag bättre än jag gjort på länge, den nya attityden
och det nya självförtroendet som håller på att växa fram känns
helt underbar..
PLUS att jag idag för ett telefonsamtal från en musik
linje jag sökte, alldeles för sent, men jag står ändå som reserv på deras
lista, vilket gör mig otroligt glad!! att jag ens vågat söka musik är värt ett
pris, o det är allt tack vare min nyvunna vän, ängeln Affe :)

hoppas veckan blir bra för er andra!!!
pusspuss


Kommentarer
Postat av: MLI

Bra där Mia! satsa på dina drömmar...! härligt att du mår så bra min vän.. :) lunch nån dag? kramar Emelie

2008-06-25 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0