längtar ut!

sjukt egentligen hur ens uppväxt formar en,
vad man är med om som liten sitter ofta i,...
jag är född i en segelbåt i princip, o dagar som dom här,
när solen skiner, en lagom stark o stadig vind  fläktar på..
då är de hemskt att bara sitta här!! GAH!!
men jag har inte tid *försöker övertala mig själv* jag ska göra
massa andra saker!! ska in o fika med Ida, Katta o Affe snart,,
osen ska jag packa.. för imorn ska vi ju faktiskt ut på sjön!
vi ska ut i sthlms skärgård o skota runt lite.. längtar!!

SM: vi först över startlinjen ^^

                                                  Titta här är ju jag!!
                                           sur ser jag ut, men iallafall! :D

    

okej.. jag kanske hinner ut en snabbis me Lilly senare :P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0