and Im here :)

japp, jag tar tillbaka de där med "datavila"
för nu är jag här, o jag har internet!!
jag tror att jag gör rätt i allafall, har kopplat
upp mig på Hyttans nät.. Hyttan, de är de hus
där jag bor, o har precis packat upp klart ^^
gitarren står på sin plats, sängen är bäddad
o musiken är på hög volym, jag trivs! :D

när pappa o mamma sa hejdå satte jag
mig vid ett annat bord i matsalen, o där blev
jag sittandes i över 1 timme.. pratade me massa
roligt folk, o alla verkade bo i Hyttan, haha..
iallafall en tjej där ska gå samma linje som jag,
dom andra skulle gå musik eller teater..men alla
va sjukt glada, o 20-24 år gamla.. vilket
är såå skönt!! de tog inte så lång tid att träffa folk,
o de va nog de jag va mest nervös över, men nu
känner jag mig redan som hemma :D

så, nu ska jag gå o leta efter nytt folk, vilket de
finns gott om här, tror att dom flesta sitter i rummet
där nere.. ska ner o kika ^^
tänker på Affe nu bara, hoppas han har de lika
bra som jag!! men de tvivlar jag absolut inte på :)
sköt om er!!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jobacker

bor du själv??!!

Det kommer att gå bra för dig!!:)

pussss love u

2008-08-17 @ 21:16:34
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0