tisdagstankar

en dag som kan sammanfattas med dessa ord:
SOL
BAD
med KARIN PALSENIUS
BOGSERING av min idiot bil
SÅNG+DANS=ÅTERSKEN

ja men typ..*skummar igenom* ja de är nog
pretty much min fina tisdag det där..
o nu är jag plötsligt FULL av energi!
efter att ha övat med Återsken i typ 2
timmar o dansat mig svettigast så ville jag
plötsligt ut o springa (!?!) tokMia..

Btw, ni har väl inte missat att Återsken showar loss
Gatufestivalen på torsda kväll?
21.30 äntrar vi scenen o lämnar inte vidare den
förns en hel timme senare.. Det blir Rock baby!
Kom o se!! de är ju gratis inträde för sjutton! :D

Nu ska jag ge alla mina fina vänner o min underbara
pojkvän nåra tankar, o sen ska jag blunda o sova!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Yeah we saw you alright.. : )

Hoppas din bil piggnar till! Puss ♥

2010-06-30 @ 02:45:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: mia

haha, jo jag HÖRDE att ni såg mig, o SÅG tre galningar vinka som tokar :P ses ikväll! Puss<3

2010-06-30 @ 13:04:04
URL: http://justmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0