första koppen kaffe

*surpla*surpla*surpla*surpla*

huvudvärken då? mjo då, den är på plats!
lika jobbig som vanligt, o stel är jag som ett kylskåp
i rygg o axlar.. de blir bannemej massage i veckan!
ska prata me Sanna o höra vad hon tar för en timme..

I fredas gjorde jag absolut ingenting, försökte bli frisk.
läste lite musikteori o arrade om en låt, o försökte sova.
Vilket inte gick.
som vanligt.
men men.. lite piggare blev jag nog ändå.
Igår jobbade jag, o sen blev de en toklugn kväll hemma.
ringde min lilla solstråle o förhörde mig om hur de står till
i Lund. o idag har jag packat ner allt som jag lyckats sprida
runt i huset. 11.48 går tåget till Örebro. o runt 13.00 hämtas
jag *förhoppningsvis* upp av en vit minibuss med 7 glada
människor från Skinnsberg. o sen styr vi mot Vara, vart de nu
ligger, o kl.18.00 ikväll är de jazzkonsert med Joshua Redman.
WOHO! :D

satt igår o kollade på resor. Gud va jag känner att jag skulle
vilja backpacka runt ett tag. Se lite olika länder o uppleva lite.
Nån som vill följa me?


Kommentarer
Postat av: ingrid

följ med till australien vet ja!! :)

2010-01-31 @ 19:04:24
Postat av: mia

jamen justja den va ju den idén som fanns... hm.. tål att tänkas på igen! :D kanske kan backpacka mig fram till er ;)

2010-02-01 @ 09:26:45
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Lina

Hade jag råd så skulle jag utan tvekan göra dig sällskap kära vän! :)

2010-02-09 @ 22:40:30
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0