Fuerteventura - halvlek

Sitter i en turistbuss, påväg hem efter en utflykt. Totalt är vi 42 människor i bussen: 
Chauffören, jag + 1 svensk tjej till, den svenska guiden Pierre, den danska guiden Sofie, och 37 danskar. Älskart! 
Lyxigt att ha en egen guide liksom! 
Vi har varit på ett Aloe Vera plantage, varit på en galet hög utsiktspunkt, besökt den fantastiska byn Betancuria med den mysiga kyrkan Santa Maria, ätit traditionell spansk mat på Abuela Alfredo och sprungit barfoto i sandynerna utanför Corralejo. 
Så härligt att få göra något sånt här på semestern! Dels för att jag blir rastlös av att bara ligga still, men också fint att faktiskt få se en del av det resmål man är på. 
Jag är så nöjd 😊

Annars har vi det bra, lugnt och skönt. 
Sol & bad, Cava och god mat. 
Känner dock att jag skulle behöva vila lite mer (låter konstigt) men just alkohol, stark sol m.m är kanske inte riktigt vad jag mår bäst av. 
Fina intryck, en strandpromenad, lugn och ro däremot, det ska jag höja dosen av de 2 dagar som är kvar 🌸👌🏼
Och fortsätta äta 1 glass om dagen - det är ett gammalt beprövat knep 😉

Ta hand om er!
Puss på er! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0