Juniupdate

Detta börjar likna en månadsblogg, och inte mig emot! Tro det eller ej men denna blogg har varit igång sedan 2008 och innehåller många godingar vid det här laget. 

Och nu då? 
Jo men allt är precis så där härligt som det ska vara i juni. 
Semestern är inne på dag 3, Gotland levererar som vanligt och vi njuter. 
Vi kommer precis ifrån Björkhaga och dagen första dopp. 
(null)
Ikväll ska vi äta en härlig middag i Visby på Tuppens krog och sen strosa mellan rosbuskarna och slinka in på en drink någonstans på någon härlig krog. 
(null)
Hittills har vi promenerat, badat, ätit rökta räkor från Lickershamn och bara varit. Livet!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En omgång kubb varje dag, och imorgon ska vi på konsert med Solala i Stelors lada. 
Mer om Gotland kommer!!! 

Men mycket annat har hunnits med sen senaste inlägget! 
Vi har ätit god mat på Hearts and Bones med Linn och Henrik! 
(null)
(null)

(null)

Vi har ätit god mat på Volt med Niklas och Lina!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Midsommar firades som vanligt med sillunch hemma hos oss, Linn & Henrik, Johan & Peter förgyllde den i år. Sen for vi vidare på midsommarfest hos Anders och Doris och for förbi Sanna med vänner sent på kvällen.
(null)
Vi har hunnit med ännu en sväng till Gotland, över Kristi Himmelsfärd med världens bästa mamma och pappa!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Dessutom har jag gått på semester från DW, och jag går inte tillbaka dit. Jag är redo att gå vidare, och kommer börja på Nordenta v.31. 
Självklart blandade känslor över att lämna DW, men magkänslan säger att det är rätt steg. 
Det ska bli spännande att få vidga vyerna i en ny bransch och framförallt - jag minskar min pendlingstid från 4 timmar per dag till 30 min. DET kallar jag en vinst! 
Men innan jag slutade på DW så hann jag med årets sommarfest. I år hade vi abbonerat Trädgårn i Sthlm, fint väder och fina människor! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tack för den här tiden DW! 

Nu, tillbaka till solstolen. Här ska läsas ett kapitel ur min nya bok. Och ätas lite vattenmelon. 
Ta hand om er!
Puss på er! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0