När det vänder

Man känner nästan hur någon bara vänder runt på en själv och puttar en åt andra hållet.
När det vänder.
Det kan säkert ha med solen att göra, ljuset och energin som återvänder med det. 
Men det kan också ha att göra med KBT:n, det nya tankesättet och lite nya perspektiv.
Kanske är det bara en ny fas detta, och jag behöver säga "peppar peppar" för att det inte ska vända tillbaka igen. 

Eller så ska jag bara njuta av nuet. 
Nu när det faktiskt känns som att det vänder och jag kan vakna utan dysterhet och gå genom dagarna med lite mer energi.
Peppar peppar, det är en lång bit kvar, men jag tror fasiken att det vänder nu. 
Hejdå utmattning!

(null)

(null)

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Anny

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Mia

2018-03-23 @ 05:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0