Fredag. Aretha. Manager.

Hej på er! 
Längesen en uppdatering nu, ja. 
Livet liksom händer! 
Och sommaren går mot sitt slut...eller?
Mitt löfte till mig själv den här hösten är att hitta på så mycket kul jag bara kan.
Fylla vardagen med det där lilla extra, och fylla på med härlig energi. 
Så min sommar tar nog slut lagom till jul.
Och jag älskart! 

Så, vad har hänt sen sist då? 
Jo. 
Jag har gått och blivit manager. 
Or as we say in swedish: chef. 
Det låter mer fancy än det är; jag är chef över min avdelning på jobbet. 
Men det är en himla rolig utmaning och jag ser fram emot det väldigt mycket. 
Så heja till mig! 
Och heja min avdelning. Den bästa! 

Annars är det mesta sig likt. Det är en lugn fredag idag, skulle ha åkt till Sthlm, men ställde in det och tog en kväll i soffan istället. 
Skönt med lite lugn och ro ibland, även det kan vara en vardagslyx!

Och jag, precis som alla andra hoppas jag, minns Aretha Franklin lite extra idag. 
Har lyssnat igenom hennes låtar, sjungit med och förundrats över hennes röst. 
Jäklar vilken sångerska! 
Favoritlåt? 
Många. Men min absoluta favorit: 
Respect. 
https://youtu.be/6FOUqQt3Kg0
Lyssna och njut! 

Annars som sagt, är livet bra. 
Ta hand om er allesammans! 
Och ta vara på livet!
Puss på er 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0