Sista morgonen

Som Niklas Strömstedt sjunger.
Och nu är det min sista morgon med pendling, sista dag på Röhnisch!
Ojoj. Det har gått fort!
Blev avtackad o överraskad igår. Med kladdkakefika och lite fina presenter.
Det har varit en rolig tid ändå, trots motiga tidiga mornar med pendling. Och trots lite halvsega dagar så är verkligen själva arbetsplatsen kanonbra! Synd att man kommer på det sista veckorna...

Men nu börjar ett annat äventyr!
Nästa vecka ska jag börja arbeta med mitt examensarbete, o sen väntar 2 veckor i Borås. O SEN är det jul! Och nyår! Och Sälen! Oooo längtar!

Idag ska jag möta Patrik i Barkaby också, Black Fridayyay! Ikväll ska vi äta på Bombance, för o fira att jag överlevt ännu ett kapitel i utbildningen. Sen blir det jobb lördag och söndag. Men vi klämmer in en hejdundransfest däremellan, med många fina vänner på motorgården.

Med andra ord. Jag vänder blad och har mycket roligt framöver.
En sak är säker, jag tänker aldrig mer gå upp 05.30. Det är inte hälsosamt.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0