3 veckor in i det

3 veckors gränsen är nådd.
Woho!
Borås är helt underbart mot mig!

Igår blev det skola 8-11.30 o sen gym. 
Thaimiddag med Siri o Ylva o sen vinkväll hos Ylva. Smidigt när hon bor en våning upp från mig ;) lagom avstånd. 

Imorse gick jag en långpromenad i soooolen o pratade med mamma.
Sen blev det gym med Ylva, lite shopping o buss in till centrum.
Mötte upp Siri och spontanhamnade på Köket. Några glas vin, asgod mat och underbart sällskap. Bra lördag!

Grillad tonfisk, risotto & spenat. Mums! 

O nu läggdags.
Det är ju en dag imorn också ;)

All min kärlek till Emelie idag. Och Jonas o Medina såklart. Som från och med kl 14.40 idag är en familjemedlem rikare!
Lilla snutten har kommit till världen!!
Som jag väntat o längtat!
Emelie - du är min idol. Så stark! 
Helt otroligt va grym du är! ❤️

Och Linn. Det är tur att du ringer imorn innan du kliver på planet. 
Saknar dig redan, men glad för din skull! 
Det kommer bli en del häng på skype ;)

Puss o Gonatt på er! 



Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2015-09-27 @ 23:02:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0