Kökstid & nedräkning

Jag har bannemig spenderat kvällen i köket!
Improviserade hej vilt:
Nötfärsbiffar med mozarella och palsternacksmos :)
Fan ibland överraskar jag mig själv :)

Gym imorn, sen jobb.
O sen träffa fina Sanna o mysa :)
Torsdag ledig. Fika med Tessan, o på kvällen dricka skumpa med Maria :)
Fredag gym, jobb o kanske träff med Rohbin? Annars soffkväll.
Lördag jobb o så middagsmys med Jossan <3
Söndag jobb på AJ i Uppsala, o sen tokbråttom till Skultuna och bugg med Ajnex.

Ja veckan är fullbokad.
Som vanligt :)
O samtidigt som jag räknar ner till resan så håller en ny person på atr brotta sig in i mitt liv :)
Välkommen!
Dock absolut inte enligt planen.
Och absolut inte rätt tajmning.
Men. Ja. Känn dig som hemma :)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0