PT, ont i knä & bugg!

DET ÄR ONSDAG! :D
Vet ni hur länge jag längtat efter den här dagen?! Like a loooong time :)
Skuttade ur sängen imorse.
Eller nej. 
Jag försökte.
Men mitt knä så Aj! Efter intervallträningen igår. Ont i samma knä som förut.. Kommer o går..
Iväg till Jenny (PT) o hon sa typ ajabaja, det kan vara muskeln, måste kolla upp!
Skit.
Jag får väl göra det då.
Men inte idag :)
Jobbar till 18, o sen förfest på Klara Hall med alla fina fina vänner, o sen!!
Blå tåget ner till Bahco där det ska buggas ända in på småtimmarna! :)

Härliga dag!
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, akta knätet ikväll! :D

2014-05-28 @ 20:32:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0