Fredagsförväntan

Idag kommer finaste Signe & Elli hit!!
Som jag längtat!
Kommer bli hur fint som helst :)

Städade igår, jobbade lite studio med Thess, hängde med Patrik, Micke o Viktor.
Och va allmänt...orolig?
Jag vet inte vad det är. 
Men jag är inte mig själv o det kryper i kroppen. Vet inte vad jag ska göra med det. Tror jag skulle behöva en kram.
Det är nog för mycket osäkra trådar runt omkring, det kan vara det. 
Osäkerhet, ensamhet och semester.
Ingen bra kombo.

Imorn ska det buggas!
Tjejerna hänger på till Uppsala, heja :D
Ska bli hur kul som helst!
Nu frukost.
Sen gym.
Sen handla.
Sen hämta madrass.
O sen ska jag bara vänta!! 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Maria iseby

Jag har alltid en kram redo för dig ❤️
Bar att hojta till 😊

Svar: Åh GoaDU! Vi borde kramas mer, helt klart! <3
Mia

2014-06-27 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0