Svettigt gnäll

Svettig kväll med Återsken.
Danssalen luktade nog mindre gott ;)
Men ändå skönt att vara igång med dansen. Den har saknats.
Önskar bara att man va lite mer rörlig. Mer som en katt liksom.. O inte som en engelsk bulldog ;)
Ja nej någon toppdansare är man inte..

Lyxlunchade på Kungsbacken idag.
Med Ville :)
Underbart o ses, det blir på tok för sällan. Upptagna människor :p
Imorn ska jag luncha med Maja.
Samma sak där, längesen.
Ska bli mysigt :)

Jag har så där jämmer&mutter&velig&suck&stön-ont i magen.. Kan bero på alla små, absolut inte viktig eller stora, men ändå jobbiga bekymmer. Som en tidningsprenumeration jag inte lyckas säga upp. En faktura jag inte förstår. Ett samtal jag måste ringa. En tid bokas.
Sluta Gnäll Mia o Bara Gör!
Men jag går omkring som en trotsig, gnällig unge med armarna i kors o sparkar tån i marken.
Jag vill inte!
Eller snarare, jag ORKAR inte lägga energi på detta.

Jag väljer att sova istället.
Gonatt & Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0