tisdagsledig

Ledig dag som går mot slutet.
Mamma o Pappa hämtade upp mig vid 10 o familjen
drog mot Västerås. Lurade in oss i smeten o plöjde igenom
lite gallerior.
Hittade en UNDERBART snygg väska, vilket absolut inte va meningen,
och en fin klänning som mycket möjligt kan bli "den där klänningen
som jag har när jag fyller åååår".. mm jag har visioner, vet redan vilka
skor jag ska ha till isåfall.. o vilken väska ;) *TJEJ!*
 
Vi åt en underbar lunch på det där härliga stället där man får
välja så mycket olika saker till salladen. O sen åkte vi hem.
Fast först va vi in på LagerHaus och jag köpte mycket fint till
mitt badrum, som nu är pimpat ordentligt ^^
 
Blev avsläppt hos Emelie o Medina. Myste i några timmar,
kröp omkring på golvet o busade av mig massor med energi.
Åh min fina lillskrutta, underbara du!
O underbara Emelie också! <3
   
Gick hem med mina inhandlade grejor, åt lite yoghurt o sen har
jag plöjt igenom ännu en bok i serien jag läser. Nr.10, hoppas jag får
nr.11-20 imorn, för jag kan bannemig inte hålla mig! VILL LÄSA MER!
 
Imorn. Gymmet, sen jobbet, o sen vete sjutton vad som händer :)
Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0