flyttad o klar! :D

Mia är numera officiellt stadsbo :)
'fast just för stunden är jag hos magnus
i uppsala för att packa hans saker.
imorn ska han ha en klass i akrobatik, o sen
drar vi till lägenheten i Enköping o börjar
leka sambolivet... heja heja oss, jag är
så lycklig. JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!

o sen måste jag ju skryta lite. Magnus ska vara
statist i Millenium, ni vet hollywood versionen av
Stig Larsson triologi. Den första filmen Män som hatar
kvinnor, som på engelska heter The girl with the dragon
tatto, av nån anledning. de va ju likt liksom, noooot!
där ska iallafall magnus vara med, o vara statist ^^
jag är en otroligt stolt flickvän! :D

internet finns ju inte i lägenheten just nu.
så ni får försöka ha lite tålamod me bloggen,
ska försöka blogga så fort som möjligt.
o vi sa ju fixa bredband, men de kommer nog ta en vecka.

Men var lugna.
Mia är lycklig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tummen upp! ♥ Åhå, du höll på å flytta alltså, medan vi stod i solskenet & sjöng i skolparken? Säg till när man får komma å hälsa på!

2010-08-30 @ 14:39:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0