BloggTorka

Hej på er.
Nej jag har inte glömt hur man använder ett
tangentbord, jag lovar.
Det råkar bara vara så att jag.. faktiskt inte har
tid o ork att blogga.. att överhuvudtaget berätta nått..
och jag har ju lovat bilder från Berlin´. Jag vet.
Det kommer. Men inte just nu..
kanske imorgon?
eller dagen efter de?
mm.. den som väntar på nått gott..

hur är de me Mia då..
mjo, men de är helt okej faktiskt.
Livet rullar på. En vecka i skolan efter Berlinresan.
En väldigt trött o seg vecka. Musiken känns inte riktigt
lika kul längre, som den en gång va.. de är så mycke måsten
o krav o allt sånt.. jag behöver hitta tillbaka till att musik
är mitt liv, musik är de jag lever för.. vart tog den känslan
vägen? men som sagt.. eller som Johan sa idag, vi esteter
lever fan i såna här svackor ganska ofta, de går upp o de går ner..
förhoppningsvis kommer de gå uppåt ganska snart :)
de kändes bra efter pianolektionen idag iallafall..
o imorn ska jag ge sånglektionen en chans.
Mia har inte gett upp hoppet än!!

Och, jag får ju inte glömma.
En underbar helg har passerat.
Sjuk har jag varit, rikigt sjuk, men inget
kunde hålla mig från att åka till sthlm med Magnus, bo på
Strand Hotell vid Nybrokajen, äta en underbart god middag
o bara mysa med världens finaste Magnus<3
Och idag firar vi en månad.. BARA?! de känns som om vi
alltid känt varandra.. heelt galet. Så fin kärlek! <3<3

Som sagt. Bilder kommer. Mer bloggande kommer.. Snart..
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaw ♥ Sötisar! Hoppas jag får träffa honom nångång!



Äh, man är inte alltid så snabb på det där med att "berätta om" - själv har jag inte fått tummen ur röven och skrivit om showen än eller lagt ut bilder, fast det är ju inte så många dar sen ändå! Men jag förstår ändå vad du menar... ; )

Hoppas allt är bra med dig, ändå, trots svackor.. puss raring!

2010-04-27 @ 22:26:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas du haft en bra valborg ; )

2010-05-01 @ 13:37:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0