tröttis

nyss hemkommen från jobbet, de har varit en
lång dag... efter en otroligt lång vecka.. utan internet..
mycke slit i skolan o sena kvällar.. dock är ju allt så kul
att man inte heller kan hoppa över nått.. energin finns där
på nått konstigt sätt o man orkar faktiskt med allt..
de går på ren vilja till slut..

vad har jag gjort i veckan då? hm.. eller ja, sen sist jag skrev..
som sagt - internet är fortfarande knepigt på skolan.. så de är
svårt att komma åt o blogga nånstans..
men förra helgen va de återträff på skolan för alla elever från
förra året.. massa folk o mycke musik överallt :)
på söndan gick jag, sandra, nina o johanna rakt över isen
utanför skolan o upp på andra sidan, med ryggsäckarna
fulla av varm choklad och bullar ^^ de va mysigt..
sen har veckan rullat på.. sjöng med en del av kören på
ett möte i tisdas, de gick bara bra.. o i torsdas hade vi
öppen scen på skolan.. spelade med sandra o me elli o me simon..
de va bara roligt som vanligt.. annars är de mycke jobb inför
sång&komp konserten den 2a mars.. *kom och se oss!*

ikväll ska vi fira pappa, han fyller 65 imorn :)
han fick ett munspel av mig, o en munspelsbok.. tänkte han skulle
ha nått att pyssla me nu när han blir pensionär.. inte för att han kommer
sitta hemma hela dagarna o rulla tummarna.. han har nog egentligen
inte tid att bli pensionär.. :P
men de ska bli trevligt ikväll iallafall.. o imorn åker jag tillbaka så
tidigt jag kan, för sandra o jag ska spela in i studion me elsa :)

hoppas ni har en bra helg!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0