höstlov

höstlovet rullar på..
har hunnit me en hel del faktiskt..
i tisdas va jag hemma hos Louise hela
eftermiddan o bakade världens goaste vaniljbullar ^^

igår hämtade jag upp Maja kl 9 o åkte till v-ås,
Maja gick på arbetsintervju o när hon va klar blev de
en shoppingdag o MiaMaja klass :P
efter mycke spring i affärer o massa nya inköp
o en mysig lunch åkte vi till enk igen o fikade
på Wendy's.. sen raggade vi upp vår man o drog med
honom på en middag på Sarajevo,
Efter en Maja Mia dag blev Maja Mia Ville kvällen
en perfekt avslutning  på en perfekt dag ^^
God mat på Sarajevo, mysigt sällskap o sen
mysigt häng hos Maja framför Vänner :)

Idag blir de jobb jobb.. börjar kl.1 o slutar
kl. 6.. sen blir de Återsken.. tror jag.. är inte så
himla peppad egentligen, men jag känner att jag borde
åka dit o visa att jag fortfarande vill liksom..
vi får se..de blir lite stressigt efter jobbet.. men men..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0