another weekend

ja imorn är de månda igen då :)
men de känns faktiskt inte så tungt,
de känns mest kul att komma igång igen!

dock har jag lite småångest över ensemble-
ledningen, håller verkligen tummarna för att mitt
arr. av I Remember Love funkar o att jag får
ensemblen att spela som jag vill!! :S

helgen har varit bra, tog tåg/buss till enk i fredas,
jobbade igår o va på mysmidda hos Maja med Ville..
idag tog jag bilen hit igen.. från hem till... hem?
ja jag börjar faktiskt se de här som mitt hem..
de är här jag har mitt liv.. mitt nya liv..

dagen/kvällen har varit underbart bra här,
när jag kom hejade jag på alla, packade upp mina
grejer o strängade om min gitarr, innan Clara o Sandra
drog me mig till gymmet.. efter dusch o allt åkte jag till
byn ^^ o fick me mig David o Thomas, handlade lite grejs
o när vi kom hem satte vi igång me maten.. de blev
wok me nudlar o sallad o soyaaaaaaa :P
sen blev de filmkoll, o kakmums - jag tog me mig hembakat
nämligen, o de är nästan redan slut :P
- sen blev de
kaffe/kiss paus, o vi satte igång att baka en bärpaj,
SUPERGOTT!!! o grymt kul att baka tillsammans!!
sen blev de mer filmtitt, o mycke prat o mys..
sköööönt att vara hemma igen ^^

just nu är de dock lite tungt, skulle behöva prata med nån
känner jag.. men vet inte riktigt hur de ska gå till..
Ville o Maja har nog me sitt.. o den person som jag alltid
trodde skulle finnas där, finns inte längre..
så de är till o försöka connecta med någon ny... :/
vilket inte känns så där jättekul, "hej - kan du lyssna o låtsas
vara en väldigt nära vän till mig?"
nog för att vi redan är som en stor familj här, men vi känner
inte varann såååå bra än.. de kommer mer o mer..
jaja, nä de blir nog sängen nu.. ska upp tidigt imorn o sjunga..

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Jobacker

Glöm inte bort att du har många andra vänner!

2008-09-01 @ 17:43:55
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0