Tacokväll o bekännelser

Fredag? jaså. Som vilken annan dag som helst säger jag. Jobbar imorn, därför lugnt ikväll. De har varit en fin vecka, mysig kväll i onsdas med fina vänner på All in, middag o musik. Igår, Återsken. Härligt! Ikväll blev de tacomiddag hos mamma o pappa.

O nu tänker jag bekänna de som dom allra flesta tänker o känner. Jag hatar att vara ensam. De är tråkigt o tomt o de finns alldeles för mycke plats för knäppa o konstiga tankar som inte ska vara där. Nej, ensamhet röstar jag nej till. Dock är de inte samma sak- att vara ensam o att vara själv. Att vara själv kan vara skönt. Ensam kan man vara även om man är bland andra. Bah.

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0