Energi ut, energi in?

En härligt fartfylld helg är över.
Afterwork med Patrik i fredags.
Heldag för att fira Andreas i förskott i lördags.
En dag i Sthlm igår med Patrik och Ribbåtseightseeing. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kärlek och glädje! 
Dock så känner jag idag att utmattningen gör sig påmind. Jag försöker balansera idag, men känner att jag nog har kört på lite för hårt.  Det har gått ut mycket energi i helgen. Självklart har det också fyllts på med energi, men kanske inte tillräckligt....Hjärnan är inte riktigt med mig idag och jag känner mig lite bakom flötet allmänt. Ett andetag i taget idag ❤️ att leva med utmattningssymdrom och på egen hand, sakta sakta ta sig uppåt. Det är svårt. Tänk på det: det syns ingenting utanpå en människa som lever med utmattning. Men det betyder inte att det inte pågår massor på insidan. Nyttigt. Man lär sig leva med sig själv lite mer varje dag. 

Nu ska jag på läkarbesök! Och sen bär det av mot jobbet. Ha en fin måndag! 
Ta hand om er! 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0