Nyopererad & rätt färdig faktiskt

Opererade foten i tisdags. Den andra foten, ni som var med mig förra året vet att jag då opererade vänster, så ja - nu är det höger. 
Och efter 2 otroligt smärtsamma dagar och sömnlösa nätter då inte ens morfin hjälpt så börjar smärtan avta. 
Men den är fortfarande närvarande och jag är beroende av smärtstillande. Och Patrik. 
Min underbara sambo som stöttar till 100%, hämtar saker, bär och dukar fram. Puffar upp kuddar och pussar på pannan. Han är amazing. 
(null)


Förutom mitt stillasittande liv och min lindade fot så mår jag bra! Vi hade en fantastisk kväll för Linn i lördags för att fira hennes 30årsdag innan hon åker till Australien snart igen. 
Kommer sakna dig! Ses i januari ❤️
(null)

4-5 veckor. Sen får jag ta bort allt skit i foten och börja gå som folk igen. Räkna ner med mig, people! Räkna ner med mig! 

Puss på er!
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0