Afternoon Tea, Påsk & Tomtjakt

Ja, det är väl i runda slängar vad som hänt sen sist😊 
Jag, Linn och Emelie va till Syndbyholms Slott på Afternoon Tea helgen innan påsk. Och OJ va gott det va! En riktigt härlig dag fylld med skratt, minnen, prat och goda scones. 
Kändes som att det var länge sen vi 3 satte oss ner och riktigt pratade. Vänskap ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Oså kom påsken. Efterlängtade ledighet! 
Fina dagar med glada gudbarn på äggjakt, fina stunder med Patrik, underbar familjedag, god mat och spontankvällar. Energiuppladdning! 
(null)

(null)

(null)

Arbetet med (mot) stressen fortsätter. Och det bättre! Som jag skrev förut, det känns att det vänder nu. Men det går upp & ner. Idag jobbar jag hemifrån, efter att ha känt av stressymptom inatt och på morgonen. Men då  får jag försöka se det positiva - jag lyssnade på kroppen & kunde jobba hemifrån. 
Ett steg i taget! 
(null)

Just! Vi letar hustomt! 
Ca. 1 mils radie runt Enköping, vi är öppna för allt. Om du hör nått, eller vet någon annan som vet något - hojta till! 
Nu ska jag ta hand om min mensvärk här. Det vankas ipren, vetekudde och kaffe. 

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0