Lördag kväll

mm.. den här kvällen kunde ha innehållit en
förfest följd av utgång.. men nej..
kände redan imorse, trots att jag sovit ut
ganska bra, att jag va trött o sliten. o me tanke på
all studiotid som den här veckan kommer innebära så
måste jag försöka hålla mig pigg i rösten.
så nej. de blev en lugn hemmakväll istället.
Mamma o jag öppnade en flaska vin, gjorde hemmapizza
och såg på P.S I Love You. Väldigt trevligt.

o nu har jag sneglat lite på Melodifestivalen o diskuterat
lite fram o tillbaka med Ida o Miche på fejjan..
Pernilla gav vi stämpeln, Linda bengtzing möter Charlotte
Perelli, samt att hon är för gammal för så mycke dunk-dunk,
och att hon sjöng på svensk/amerikanska..
Anna hejjar vi på, Sibel hade en bra låt men en konstig klänning,
Peter Jöback fick högsta betyg, av iallafall mig, o Ida medgav att
hans röst är guld!.. de är nått visst me Jöback..

Sitter dessutom o kollar på flygbiljetter..
de är bestämt nu, jag ska ner o hälsa på Lars, i samband
med att klassen åker till Berlin. Jag flyger eventuellt ner
till Hamburg nåra dagar innan, o tar mig sen på nått magiskt
sätt till Berlin o möter upp klassen när de kommer dit..
o de är redan nervöst.. sjuttsingen, jag o Lars har inte setts
sen.. 2006?.. o då typ 2 dagar på ett läger.. o sen dess har
vi mailat, brevväxlat, skypat, pratat i telefon m.m..
men inte setts.. o han är ju fan fotomodell!! :S
men vi ringer varann när vi fyller år, sist ringde Lars
från New York när jag fyllde.. ett väldigt kort samtal men ändå..
så nått speciellt har vi ju.. eller?
usch!! eller inte usch.. mer.. hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Coolt att resa och träffas honom! : ) När blir det då?

2010-03-01 @ 00:53:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: mia

SV: de blir i april.. typ den 10e.. om de nu blir.. men de verkar så :) nervös!

2010-03-01 @ 12:32:01
URL: http://justmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0