Vårruset & Rivning pågår

Sitter o njuter av en go’ kopp kaffe efter att ha sprungit vårruset nu på förmiddagen. 
Vårruset i sig är ju inställt pga Corona, men alla som hade anmält sig har fått möjligheten att på egen hand springa sträckan och rapportera in den digitalt. Så idag blev dagen för mig. Härligt!

Gräsänka är jag också, Patrik jobbar i helgen. Ska snart ta mig iväg på ett rep med Decibellas. Det är en rätt så härlig helg!
Igår var det kreativ verkstad här i huset, när jag, Andreas, Tomas och Milla tillverkade en present till Alma som tagit examen, och igår kväll blev det en god och mysig middag med just Alma och Lina. Tack och grattis igen! 
(null)

I fredags fyllde Medina 8 år. Mitt äldsta gudbarn, 8 år?! Vart tog tiden vägen?! Grattis lillgrodan, du är en sån fin & klok person! 
(null)

Uteplatsen är riven, nästa helg ska vi börja med grunden. Längtar till det färdiga resultatet! 
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Dags att sjunga upp inför Decibellas! 
Ta hand om er! 
Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0