3 år som sambos

Glad Alla Hjärtans Helg på er alla! 

Här mår vi bra, vi åt go’middag på Bombance igår och myste, som bara vi kan. 
Som Patrik sa "jag tycker om att vara på dejt med dig, du är så trevlig" DITO! Supermys! 
Och som om det inte vore nog med all kärlek i luften, så firar vi dessutom 3 år som sambos denna helg. Eftersom vi inte riktigt vet när vi blev ihop (och alla våra vänner säkert har bättre koll på det än vi) så är det enda datumet vi har, det datum som vi blev sambos. Så här ska firas i dagarna 3! 
Imorse blev det kesoplättar med blåbär och grädde. Ikväll blir det lite chark och ett glas rött framför en öppen brasa. Myshelg! 
(null)

Om jag nu ska lyfta blicken från kärleken, hur är det annars? 
Jodå, fullt upp! Vi jobbar på med planerna för huset, sakta men säkert lägger vi dit pusselbit efter pusselbit. Det blir så himla bra!
MEN jäklar vad det kostar att ligga på topp!!!
Den där lönen får gärna trilla in snart, och en trissvinst skulle inte sitta fel! Jag gillar inte känslan av att inte riktigt ha kontroll över ekonomin. När pengarna bara sipprar ut ur kontot. Möbler och inredning är det som just nu kostar mest. Sparkontot gråter lite varje gång jag är in o nallar. Men livet händer och pengar är till för att användas. Jag får lyssna på Linn och se huset som mitt nya sparande.

Decibellas har skaffat ett Instagramkonto! 
In och följ oss, och boka oss för spelningar! 
(null)

Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0