Kvinnojour, rödvin och hjärntrött

Godmorgon! 
Herrejösses vilken helg! 
Utbildning med Kvinnojouren både lördag och söndag. Tunga dagar, men samtidigt så viktiga, starka och härliga dagar. 
Jag tror jag har gått igenom varenda känsla som finns, och tänkt varenda tanke som går att tänka. Jag har analyserat alla dom tankarna jag har tänkt, och mig själv i detalj. 
I lördags kväll räckte 1 glas rödvin för att min hjärna skulle checka ut och jag somnade innan huvudet hamnade på kudden.
Nu är jag peppad och taggad att få börja jobba med en så viktig fråga, att få göra det lilla jag kan och få göra en skillnad. 

Igår var det ju dessutom Fars Dag, och det blev självklart kladdkake-fika hos mamma och pappa. Grattis på Fars Dag världens bästa pappa!  (null)

Ny vecka, nya utmaningar!
Flytten närmar sig och efter att bolånet blev klart i fredags så börjar det kännas på riktigt! 
Nu längtar vi! 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0